Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru
Napsal: stř bře 01, 2017 8:59 pm
Kolegyně a kolegové, studenti i absolventi,
jako aktivní člen Sisyfa se setkávám s tím, že nemalý počet absolventů medicíny se vyznačuje naprostým nepochopením toho, jak vlastně biomedicínský výzkum funguje, jak funguje a co je medicína založená na důkazech (zde tápou i někteří docenti a profesoři), jak konzumovat odborné informace a jak při tom používat kritické myšlení. Mělo by smysl zařadit do výuky volitelný předmět, který by studenty se základy něčeho takového seznamoval? A co by v něm mělo být, zejména aby se zbytečně neduplikovala výuka v jiných předmětech? Zajímal by mě názor studentů i absolventů, hlasování vůbec nespěchá, takový předmět bych vypisoval nejdříve v roce 2018/19 (jiné povinnosti, nutnost si některé věci důkladněji nastudovat a probrat s kolegy,...).
Budu samozřejmě vděčný i za jakýkoliv komentář.
jako aktivní člen Sisyfa se setkávám s tím, že nemalý počet absolventů medicíny se vyznačuje naprostým nepochopením toho, jak vlastně biomedicínský výzkum funguje, jak funguje a co je medicína založená na důkazech (zde tápou i někteří docenti a profesoři), jak konzumovat odborné informace a jak při tom používat kritické myšlení. Mělo by smysl zařadit do výuky volitelný předmět, který by studenty se základy něčeho takového seznamoval? A co by v něm mělo být, zejména aby se zbytečně neduplikovala výuka v jiných předmětech? Zajímal by mě názor studentů i absolventů, hlasování vůbec nespěchá, takový předmět bych vypisoval nejdříve v roce 2018/19 (jiné povinnosti, nutnost si některé věci důkladněji nastudovat a probrat s kolegy,...).
Budu samozřejmě vděčný i za jakýkoliv komentář.