Kolegyně a kolegové, studenti i absolventi,
jako aktivní člen Sisyfa se setkávám s tím, že nemalý počet absolventů medicíny se vyznačuje naprostým nepochopením toho, jak vlastně biomedicínský výzkum funguje, jak funguje a co je medicína založená na důkazech (zde tápou i někteří docenti a profesoři), jak konzumovat odborné informace a jak při tom používat kritické myšlení. Mělo by smysl zařadit do výuky volitelný předmět, který by studenty se základy něčeho takového seznamoval? A co by v něm mělo být, zejména aby se zbytečně neduplikovala výuka v jiných předmětech? Zajímal by mě názor studentů i absolventů, hlasování vůbec nespěchá, takový předmět bych vypisoval nejdříve v roce 2018/19 (jiné povinnosti, nutnost si některé věci důkladněji nastudovat a probrat s kolegy,...).
Budu samozřejmě vděčný i za jakýkoliv komentář.
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru
Moderátoři: Medicinman, Formol
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru
Доктор сказал «в морг» — значит в морг!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti