Učení se na přijímačky na Univerzitě.

Moderátoři: Medicinman, Formol

Odpovědět [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kakarrott
Příspěvky: 1
Registrován: pát úno 02, 2018 11:50 pm
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Učení se na přijímačky na Univerzitě.

Příspěvek od Kakarrott » pon úno 05, 2018 9:05 am

Zdravím,

momentálně studuji 4 semestr svého bakalářského studia Angličtiny a Religionistiky. Už nyní však vím že po bakaláři bych chtěl opět zkusit přihlášku na medicínu, tentokrát připraven jak jen to půjde.

jelikož jsem původně z Obchodky tak jsem jak Fyziky, tak Biologie tak Chemie moc neměl na střední škole a moje samoučení začalo až těsně před maturitou. (Z nějakého důvodu jsem si říkal že doktor je pro mě až moc vzdálená profese, až moc vysoký piedestal.)

Nu a tak jsem se nedostal v době po střední škole a musel jsem nastoupit do studia bakalářského protože rodiče mi řekli že na nějakou vysokou musím jinak budu muset do práce s tím že další rok už mě nepodpoří na vysokou.

Nyní nastoupím do letního semestru druhého ročníku bakaláře a říkám si že bych mohl po tom co si tenhle titul udělám znovu zkusit medicínu. Samoučení mi ovšem v kombinaci s mým aktuálním učením moc nesedí a tak si říkám že bych si zapsal předměty Fyzika, Organická a Anorganická chemie a Biologie a Mikrobiologie jako volitelné předměty na svojí univerzitě, měl bych to jako výuku a tudíž bych se mohl přiučit cokoli užitečného.