NULTÝ ROČNÍK vs. JAZYKOVKA

Moderátoři: Medicinman, Formol

Verulina
Kontaktovat uživatele:

NULTÝ ROČNÍK vs. JAZYKOVKA

Příspěvek od Verulina » úte čer 26, 2012 8:52 pm

Ahoj,

chtěla bych se zeptat těch, kteří stejně jako já nebyli přijatí na VŠ a mají zkušenosti s jazykovkou či s nulťákem, co by mi doporučili nebo naopak od čeho by mě odradili? (A pokud je na tom někdo tento rok stejně jako já a rozhoduje se podobně, tak budu ráda za jakýkoliv názor.)
Hlásila jsem se na lékařskou fakultu, bohužel se mi zkoušky nepovedly a teď nevím, jestli mám jít do nultého ročníku + k tomu si dát pomaturitní kurz angličtiny(kvůli statusu studenta), nebo jen tu jazykovku a učit se na zkoušky sama?
Chodila jsem na gympl a určitě nechci vypadnout z učícího se tempa, takže něco studovat ten rok chci...
Přemýšlím o nultém ročníku v Tutoru nebo Az-smartu.

Díky moc všem! :)

Verča

letmedreaming
Deltoideus

Re: NULTÝ ROČNÍK vs. JAZYKOVKA

Příspěvek od letmedreaming » stř čer 27, 2012 4:53 pm

Nevím,jaký je Az - smart,ale kurzy od tutoru si v žádném případě neber.Jsou to zbytečně vyhozené peníze.
Pokud máš pevnou vůli,tak stačí jazykovka a domácí příprava.Jinak radím kombinované pomaturitní studium jazyka s nultým ročníkem medicíny,aby ti zůstal status studenta.

Dubler
Triceps

Příspěvek od Dubler » čtv čer 28, 2012 7:38 am

letmedreaming píše:Jinak radím kombinované pomaturitní studium jazyka s nultým ročníkem medicíny,aby ti zůstal status studenta.
Neznám takový způsob, žádné přípravné kursy nemají charakter řádného studia - pozor na "zaručené" informace typu jedna paní povídala

Z21

Příspěvek od Z21 » pon črc 09, 2012 3:07 pm

Ahoj,
zaujal mě pomaturitní kurz http://ujop.cuni.cz/dobruska/kurz18_cs.php
prosím Vás, nemáte někdo bližší informace, umístnila jsem se 3. pod čarou v Hradci na všeo, ale řeším krizovou variantu "kdyby to nevyšlo"

Nemáte s tímto kurzem někdo zkušenost?

vohradka

Příspěvek od vohradka » pát pro 07, 2012 8:29 am